Пусковий двигун ПД-10 П-10УД
Технічні характеристики пускового двигуна П-10УД:
Тип двигуна: Одноциліндровий, двотактний з кривошипно-камерним продуванням
Спосіб сумішоутворення: карбюраторний
Пусковий пристрій двигуна: стартер СТ-350Б
Число циліндрів: 1
Робочий об'єм: 0,346 л
Номінальна потужність: 7,4 кВт
Номінальний діаметр циліндра: 72мм
Номінальний хід поршня: 85 мм
Частота обертання колінчастого валу: 3500 об/хв
Ступінь стиснення (геометрична): 6,2
Максимальний момент двигуна, що крутить: 25 (2,55) Н.м. (кгс.м.)
Маса: 33 кг
Комплект поставки пускового двигуна П-10УД:
1. Пусковий двигун П-10УД;
2. Карбюратор ПД;
3. Фільтр повітряний ПД;
4. Краник головки циліндра ПД;
5. Тяжка приводу карбюратора;
6. Кожух маховика ПД (гітара).
Принцип роботи пускового двигуна П-10УД:
Після запуску пускового двигуна від стартера П-10УД через механізм передачі з'єднується з основним двигуном. Завдяки цьому редуктор отримує обертання від зубчотого вінця маховика і складається з автомата включення, багатодискового фрикційного зчеплення, шестеренної передачі, що знижує, і обгінної муфти. При пуску основного двигуна автоматично включення вводиться в зачеплення спочатку шестерня із зубчастим маховиком пускового двигуна, потім плавно включається фрикційна муфта. Після того, як колінчастий вал основного двигуна набирає частоту обертання, достатню для його самостійної роботи, обгінна муфта від'єднує П-10УД від силового агрегату.
- 4000.00грн
Технічні характеристики пускового двигуна П-10УД:
Тип двигуна: Одноциліндровий, двотактний з кривошипно-камерним продуванням
Спосіб сумішоутворення: карбюраторний
Пусковий пристрій двигуна: стартер СТ-350Б
Число циліндрів: 1
Робочий об'єм: 0,346 л
Номінальна потужність: 7,4 кВт
Номінальний діаметр циліндра: 72мм
Номінальний хід поршня: 85 мм
Частота обертання колінчастого валу: 3500 об/хв
Ступінь стиснення (геометрична): 6,2
Максимальний момент двигуна, що крутить: 25 (2,55) Н.м. (кгс.м.)
Маса: 33 кг
Комплект поставки пускового двигуна П-10УД:
1. Пусковий двигун П-10УД;
2. Карбюратор ПД;
3. Фільтр повітряний ПД;
4. Краник головки циліндра ПД;
5. Тяжка приводу карбюратора;
6. Кожух маховика ПД (гітара).
Принцип роботи пускового двигуна П-10УД:
Після запуску пускового двигуна від стартера П-10УД через механізм передачі з'єднується з основним двигуном. Завдяки цьому редуктор отримує обертання від зубчотого вінця маховика і складається з автомата включення, багатодискового фрикційного зчеплення, шестеренної передачі, що знижує, і обгінної муфти. При пуску основного двигуна автоматично включення вводиться в зачеплення спочатку шестерня із зубчастим маховиком пускового двигуна, потім плавно включається фрикційна муфта. Після того, як колінчастий вал основного двигуна набирає частоту обертання, достатню для його самостійної роботи, обгінна муфта від'єднує П-10УД від силового агрегату.